A weboldalak tartalma a legtöbb esetben különböző témakörökre, aloldalakra osztható. Egy céges, bemutatkozó jellegű weboldal esetén az egyes menüpontok tartalmára kell gondolni, egy webshop esetén pedig jellemzően egy adott termék részletes adatlapjára. Egy ilyen aloldalt külön egységként kell tekintenünk SEO szempontjából.
Tovább olvasom »A Google keresőóriásnak számtalan hasznos ajánlása és tanácsa van arra vonatkozóan, hogyan kreáljuk meg a weboldalak kódját. (Erről a technikai oldalról korábban már írtunk.) Ezek valóban nagyon hasznosak tanácsok, ugyanis az igényes, optimalizált, gyorsan letölthető kódok alkotására sarkallja a weblapkészítő szakembereket. Ezen ajánlásokból azonban számtalan tévhit is született, amit a SEO-s szakemberek előszeretettel hangoztatnak, de nem minden esetben ennyire fontosak.
Tovább olvasom »A látogatók 70-95%-a interakció nélkül távozik a weboldaladról. Viszont vannak megoldások, amikkel vásárlóvá formálhatod őket. Ma egy ilyen eszközt mutatunk be nektek: az exit overlay-t. Egy egyszerű, ám de hatásos eszköz, mellyel a látogatóid egy részét visszaszerezheted és meggyőzheted őket, hogy a te szolgáltatásaidat/termékedet válasszák.
Tovább olvasom »Korábban már írtunk arról, hogy milyen szempontok szerint érdemes domain nevet választani. Most ezt a témát nézzük meg a keresők szemszögéből is. Lehet mégsem olyan rossz ötlet egy hosszabb, de kulcsszavakban gazdag domain név?
Tovább olvasom »Hiába a minőségi és profi weboldal vagy webáruház, ha azt nem látogatja senki, nem rendelnek róla. Milyen megoldások léteznek, amelyekkel jobb találati eredményeket érhetünk el? Léteznek ingyenes megoldások is? Közel 10 éves intenzív webes tapasztalatainkat szeretnénk megosztani a következő blog sorozatban.
Tovább olvasom »Több ügyfelünktől érkezett már olyan igény, hogy alakítsuk át meglévő weboldalukat "teljes oldalszélességűre" vagy hogy az - a legújabb trendeknek megfelelően - mobileszközökről is élvezhető legyen. Mivel leginkább a webes szakemberek ismerik a weboldalak felépítése mögötti lehetőségeket, így ezzel az irománnyal szeretnénk egy kicsit világosítani a képet.
Tovább olvasom »Ahogy azt egy korábbi bejegyzésben is írtuk, cégünk személyre szabott megoldásokat kínál. Ebből fakadóan egy weblap elkészítésének idejére „vakon” épp olyan nehéz válaszolni, mint az árára. Na de lássuk, milyen lépéseken kell végiglépkedni ahhoz, hogy az új oldalunkkal büszkélkedhessünk:
Tovább olvasom »Rövid, könnyen megjegyezhető, árulkodó...és sok esetben már foglalt :) Egy domain név legyen beszédes, ékezetek nélkül is felismerhető. Ha már az ékezeteknél járunk: hiába oldható meg technikailag az ékezetes domain név használat, az a tapasztalat, hogy a legtöbb ember automatikusan ékezetek nélkül gépeli azt be. Ezt azért fontos megjegyezni, mert volt már példa arra, hogy valaki egy már más által bejegyzett domain nevet megvásárolt meg ékezetes verzióban. Ez súlyos hiba, hisz a konkurenciánknak csinálhatunk ilyenkor ingyen reklámot.
Tovább olvasom »Biztosan sok emberben merül fel a kérdés a cím láttán, hogy pontosan mi is az a favicon? A "fav" szó az angol "favourite" (kedvenc) szóból ered. Az "icon" szóval már mindannyian találkozhattunk a mindennapokban. Ott van a számítógépen, a telefonunkon, a táblagépünkön - szinte mindenhol. Apró, leegyszerűsített ábrák, melyek segítenek minket tájékozódni a különböző programok hosszú listáján.
Tovább olvasom »Amikor egy új érdeklődő felkeres bennünket, gyakran szegezi nekünk ezt a kérdést. Most eláruljuk, hogy mit szoktunk erre válaszolni! Sőt ha megengeditek, kicsit ki is fejtem ezt a kérdést, elvégre itt nem vagyunk időhöz, sem terjedelemhez kötve.
Tovább olvasom »Adja meg e-mail címét, ha szeretne értesülni legújabb posztjainkról: